عملکرد و زیبایی پروتزهای سیلیکونی

عملکرد-و-زیبایی-پروتزهای-سیلیکونی-www.sanybody.com

پروتزهای سیلیکونی جایگزینی برای انگشتان و بخش‌های قطع‌شده از دست هستند. این پروتزها عملکردها و وظایف مهمی را بر عهده‌ دارند که به برخی عملکرد پروتزهای سیلیکونی در ادامه اشاره می کنیم.

چنگ‌زدن و نگه‌داشتن اشیاء 

چنگ_زدن-و-نگه_داشتن-اشیاء-www.sanybody.com
چنگ_زدن-و-نگه_داشتن-اشیاء-www.sanybody.com

پروتزهای انگشت و پروتزهای جزئی دست عملکردهای مهمی در انجام امور روزمره بر عهده دارند. عملکرد پروتزهای سیلیکونی توانایی چنگ‌زنی را در دست آسیب‌دیده افزایش‌می‌دهند. به کمک این پروتزها می‌توان از کیبورد کامپیوتر، تلفن و سایر عناصر کنترلی استفاده کرد. همچنین پروتزهای دست و انگشت می‌توانند تکیه‌گاهی برای گرفتن و برداشتن اشیاء باشند.

پروتز انگشت دارای ظاهری غیرقابل  توجه و تشخیص از اندام طبیعی است 

عملکرد پروتزهای سیلیکونی
پروتز-انگشت-دارای-ظاهری-غیرقابل-توجه-و-تشخیص-از-اندام-طبیعی-است-www.sanybody.com

پروتزهای انگشت و دست علاوه بر عملکرد مناسبی که دارند از نظر زیبایی نیز از ظاهری طبیعی و رضایت‌بخش برخوردارند. ظاهر بیرونی و طبیعی از طریق طراحی با طراحی رنگ و شکل مخصوص به هر بیمار بازسازی‌می‌شود. پروتز بیمار هماهنگ و هم‌رنگ با تصویر کلی بدن او است و در نگاه اول توسط دیگران قابل تشخیص نیست.

قابلیت استفاده زیاد 

قابلیت-استفاده-زیاد-www.sanybody.com

از زمانی که بیدارمی‌شویم تا اواخر شب که می‌خواهیم بخوابیم می‌توان از پروتزهای انگشت و دست استفاده‌کرد. به لطف طراحی سوکت مخصوص و باتوجه به نیازهای فرد، می‌توان از پروتزهای انگشت و دست در تمام طول روز و بدون از کارافتادگی و یا تحمل فشار قابل استفاده است.

پروتزهای انگشت و دست با توجه به نیازهای فرد ساخته‌ می‌شود

پروتزهای-انگشت-و-دست-با-توجه-به-نیازهای-فرد-ساخته_-می_شود-www.sanybody.com

هر پروتز منحصربفرد بوده و باتوجه به نیازها و خواسته‌های فرد طراحی و ساخته می‌شود بطوری که پروتز هر فرد مخصوص به خود او است.

مراقبت و نگهداری آسان 

مراقبت-و-نگهداری-آسان-www.sanybody.com

با مراقبت روزمره از قسمت‌های داخلی و خارجی پروتز می‌توان آن را هر روز از صبح تا شب پوشید. برای تمیزکردن پروتز انگشت و دست تنها به آب و صابون با PH‌ خنثی نیاز دارید.

2 دیدگاه در “عملکرد و زیبایی پروتزهای سیلیکونی

  1. امید کهنسال آستانی میگوید:

    سلام وقت بخیر من پارسال انگشت کوچیک دست راستمو از دست دادم انگشتم هیچ بندی نداره و از ته قطع شده و زیر پرس رفته . میشه از انگشت مصنوعی استفاده کرد که قابلیت حرکت داشته باشه ؟ و اینکه اگ میشه هزینش چقدره ؟

    • شرکت بهبود عضو ثانی میگوید:

      با سلام دوست عزیز. لطفا جهت مشاوره کارشناسان با شماره های شرکت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *